Často kladené otázky
DOPRAVA
Kedy mi bude doručený objednaný tovar?
Tovar vyexpedujeme nasledujúci pracovný deň od vybavenia objednávky.
Akým spôsobom mi bude tovar doručený?
Tovar posielame pomocou kuriérskej služby GLS a ZÁSIELKOVŇA. Doručovateľ zásielky vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby sa s vami dohodol na odovzdaní. Zásielka bude obsahovať objednaný tovar, doklad o nákupe – faktúra vám príde do e-mailovej schránky.
POšTOVNé
Koľko stojí poštovné?
Ak je objednávka do 100€, tak je poštovné 4,50€ cez GLS alebo 3,60€ cez Zásielkovňu
Ak je objednávka nad 100€, tak je doprava ZADARMO
Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ nevlastníme kamennú predajňu, takže to nie je možné.
Môžem objednávku zrušiť?
Áno aj nie. Objednávku môžete zrušiť do momentu ako odovzdáme balík kuriérskej spoločnosti. Potom sa už nedá objednávka stornovať, nakoľko nám vznikli náklady spojené s prepravou balíka. Balík si musíte prevziať a ak s tovarom nebudete spokjní , tak sa dá balík samozrejme vrátiť. Pokiaľ balík zámerne neprevezmete budeme vám fakturovať náklady spojené s prepravou balíka.
VÝMENA ALEBO VRÁTENIE TOVARU
Ak mi tovar, ktorý si objednám, nebude sedieť, môžem ho vrátiť alebo vymeniť?
V prípade, že Vám nesedí veľkosť, alebo vám tovar nevyhovuje z iného dôvod, môžete do 14 dní od doručenia tovar vrátiť. Tovar však nesmie byť použitý.
Aká dlhá je záručná doba pre uplatnenie reklamácie?
Zákonom stanovená lehota na uplatnenie reklamácie je 24 mesiacov.
Kde môžem reklamovať tovar zakúpený cez internet?
Tovar môžete zaslať poštou. Nezabudnite priložiť kópiu dokladu o nákupe a pripísať dôvod reklamácie.